Tung vecka

Veckan har minst sagt vart tung. Iaf ekonomiskt.

Har lyckats på inte mindre än 2 parkeringsböter denna vecka.
Och inte vilken tid som helst på dygnet utan mellan 23-24 på kvällen.
Jävligt nsur om ni frågar mig.

Annars har väl veckan vart okej trots min förkylning som håller på att ta kål på mig.

Musikskrivandet går bra nu iaf. Hoppas att jag har råd att köpa mitt gitarrinterface så jag kan börja spela in lite.
Hade var nice om man kunde få höra sigsjälv på ett annat sätt än via sin egen röst.
Alltid svårt att vara självkritisk då det alltid låter bra i skallen men kanske låter kuk utåt.

Får se hur det går.

Taggar vidare till ES premiären på torsdag.
Börjar med en bortaresa till Skelle med lulefans.
Skellefteå AIK - Luleå HF 19.00 på torsdag alltså!
Mitt tips är 4-2 till luleå men vi får se hur det går :D
Hoppas att anders får stå bara så har vi segern i en liten ask.

Nu ska jag ta mig en rök och hoppa i säng.
Dags att ta tag i skolan på allvar nu.

Godernatt.

// John

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback