Torsdag..

Denna dag hade inte mycket att erbjuda till en början.

Åkte till skolan helt i onödan för att få veta hur mycket som inte fanns att göra så jag drog hemåt direkt.
Somnade och vaknade vid 13 för att kolla ett avsnitt av OTH. Har börjat på 6e säsongen.

SMSade med Malin och vi beslutade att åka på bio. Beck blev det och den var inte så tokig ändå.

Har skrivit endel musik idag. Känner verkligen hur jag har texter som vill komma ut efter några års skrivtorka.
Kanske är det ångest som behövs för att en musiker ska kunna skriva bra texter?
Eller bra vet jag ju inte om de är men bra för att vara jag som skriver dom. På svenska också för första gången i mitt liv.

Hoppas att jag kan få tag i ett gitarrinterface så jag kan börja spela in med min mac. Det hade vart sjukt skönt så man slapp skriva ner allt man gjorde.

Nu så blir det sängen för att åka mot skolan imorgon tidigt.

Godernatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback