dålig uppdatering

Ja jag klarade inte av att blogga spec länge.
Känner att det finns annat att göra i livet än att blogga :P

Livet börjar kännas bättre men rökningen går det inte så bra med.
Det är som att jag inte vill sluta men måste verkligen göra det nu.
Till ehlgen blir det den absolut sista cigaretten för mig och sen är det stopp.

Ska försöka bli nyttig nu så jag kanske får magrutor någongång...!
Det hade vart sjukt nice iaf för nu ser jag mer ut som en michelingubbe runt midjan och det är inte spec hett i mina ögon.

Nu ska jag sova och försöka drömma om något annat än det jag drömmt om de senaste två veckorna typ.
Samma natt har samma huvudpersoner och jag är den ena.

Hoppas det får ett slut någongång.. :S

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback