Lång frånvaro..

Hejsan bloggen.
Jag har inte bloggat på länge nu så jag kände att det var dags för ett inlägg.
Mest bara för att jag måste skriva av mig lite och inte kan komma på något bättre sätt än detta.

Det känns som att det händer lite för mycket i mitt liv just nu.
Jag förstår itne varför man itne förstår vad man har innan man förlorat det!?
Varför ska jag vara så jävla korkad och inte fatta det?

Jag var lyckligt lottad och hade världens underbaraste flickvän men hur tackade jag för det?
Jag betedde mig som en idiot utan att på riktigt veta om det och det sårade den personen jag älskar mest på hela jorden.
En tjej som fick mig att känna känslor jag aldrig tidigare upplevt.

Jag kan inte förstå hur jag kunde vara så dum och göra slut på det sättet jag gjorde. och två gånger dessutom.
Nu är mina känslor starkare än någonsin men mig vill hon inte ha. Och det är ju förståeligt efter hur jag var mot henne.

Det är som att alla mediciner och all smärta jag fick uppleva gjorde mig till en annan människa och nu då jag vaknat ur denna dvala så finns det ingenting kvar.

John du är dum i huvudet och kom inte och säg någoning annat!

Jag önskar bara att jag kunde vrida tillbaka tiden drygt ett år så hade jag aldrig åkt till norge på motorcykel och inte krashat och inte förstört mitt förhållande.
Hade det gått hade jag gjort det och varit den pojkvän som hon förtjänar och blev kär i förra sommaren.
Det var den lyckligaste perioden i mitt liv då jag träffade henne och nu finns det inte mera.
Vad finns det eg för anledning att leva vidare? Man måste väl kämpa antar jag.
Fast det känns svårt då man ser hur alla vänner jobbar och jag själv går kvar i skolan.
Tungt.. Det sammanfattar jag det med.

Ska försöka ta mig samman nu och inte gråta mera. Det känns verkligen hur jobbigt som helst att göra det men jag vet inte hur jag ska tackla detta.
Behöver verkligen stöd men vet inte vart jag ska hämta det då det eg bara finns en grej som kan göra mig glad igen.
Och den saken kommer inte att hända. Det är ett som är säkert.

Nu ska jag sätta mig och spela lite mer gitarr.. Det kan få en på bättre tankar men mest framkallar den mer ångest i form av nya låttexter och melodier.

hejdå.......

Kommentarer
Postat av: Maria

lite lågt att skylla allt på olyckan faktiskt! man väljer vem man ska vara, thats it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback