MellandagsREA!

Ja då var den här igen.
Enbart för att alla tanter ska kunna motionera bort julmaten.
Mellandagsrean.

Smygstartade lite igår på Onoff och Expert men det var inte alls mycket att hurra för. 
Inte spec bra pris på något.

Men idag var det de gällde. Elgiganten öppnade 08.00 och jag kan tänka mig att det var många som hängde på låset för att köpa sig en ny platt-tv. Kön var nämligen ca 50 meter fram till disken där man får hjälp av de få anställda som febrilt sprang omkring och hjälpte kund efter kund.

Själv köpte jag en bärbar hårddisk på 1Tb. Det behövs vill jag lova då min dator blivit överfylld av allt från bilder till gossipgirl-avsnitt.

Nu ska jag ta en powernap innan jag åker in med familjen till stan för vidare shopping.
Ska även möta upp Sandra är det tänkt om hon inte är så bakis. :D
Detta är det bästa med julen.

Hejs 

Kommentarer
Postat av: Anna

menar du att jag också är en tant lr ;)? fast jag gillar inte julmat.. och hoittade inget på rean


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback