Juletid, vackra juletid

Så länge jag kan minnas hsar familjen Hedman haft en plastgran i huset.
Endast en av mina hitills 17 jular har vi haft en riktig gran och det känns lite trist.
Varför kan inte vi ha en gran som alla andra undrade jag som liten men svaret var oftast.
- Plastgranen som är så fin. Och inte barrar den heller. Varför ska vi byta den?

Men i år hände det något.
Vi ska ha en riktig, smaka på ordet, RIKTIG Julgran i vårt hus!
Jag ser det som ett stort steg till att fira jul på riktigt och itne bara umgås för att man måste,slita upp julklapparna och sen gå och sova typ.

Hoppas att min julspirit håller i sig då jag vanligvis inte är ett stort fan av julen i sig.
All denna köphets till vilken nytta?
Men vem tycker ite om att få?

Aja nu ska jag sova gott tänkte jag.
Godernatt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha läste "hoppas att min julsprit räcker"... kanske är ett tecken på att man ska ta det lugnt ett tag :O

Postat av: John

haha nä så illa är det inte ännu :P

2008-12-23 @ 04:00:57
URL: http://jonningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback