Blogging

JA! Då satt man här igen.

JAg har ju till mina oändligt måånga läsares förtvivlan inte bloggat allt för effektivt senaste halvåret.
Detta är givetvis mycket tråkigt och det bör ju ske en förbättring på denna fronten.
Jag tänker mig att jag skulle kunna avge som nyårslöfte att blogga minst 4 gånger i veckan.
Det känns som ett lagomt tal. Sex är egentligen mitt favorittal men jag orkar inte skriva så många gånger.
Sen har min tid inte riktigt räckt till för att blogga jämt och ständigt. Även fast jag har datorn i skolan nästan varje dag.

Kvällen har tillbringats med att prata med min babe sandra. Svängt förbi kvarre och köpt lite studiemat och pluggat förjävla mycket matte.
Har prov imorn på två kapitel och jag har gått igenom ett helt kapitel idag.
Låter inte allt för lovande va?
Men jag tror att jag ska krångla mig till ett VG trotsallt. Även fast mitt mål är MVG i MatteB

Nu ska jga sova. Ska försöak blogga mer och lägga upp mer bilder som tas med min vacka kamera som jag inhandlade kort efter att jag släpptes fri från sjkhuset.

Godernatt på er alla vcka människor därute! 
Jag avslutar med ett citat från en själsligt mycket stor man. Nämligen Thomas DiLeva.
"Frukta inte. Ät frukt!"  

Gnatt :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Tur att inlägget inte var så långt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback